2014年5月20日 星期二

堯B 26M+舜B 4M

 豬仔堯26M啦,由佢生日過後呢2個月真係好地獄
我都好心力交瘁
話說佢3中尾開始無那那又開始勁痾,一日五六次係等閒事
好下又壞下,到肚痾好D,又發燒,高燒不退......
到燒退左又肚痾.....呢2個月我真係就黎發癲...都曾經怨過..點解咁對我個仔
2歲人仔,要佢係咁痾,仲要痾到脫肛(即係直腸突出)........
原本已經好瘦O既,仲要瘦多2磅!!92CM高..得25磅!!!!!!!!!!!!!
最終搞到要睇小兒外科!!我地2公婆都好心力交瘁!!
好彩醫生唔建議做手術,要等佢肚痾好左先可以慢慢自己好返
所以我好狠心咁幫佢戒左奶...加埋食益生菌..最近已經有好轉....
午夜夢迴時,我都好痛恨自己點解無奶水......如果有奶水,我就可以比哥哥飲,唔駛等佢2歲就無奶飲....講起都好想喊><
不過最近發覺佢飲維他奶係無問題,所以而家一日都會比一包佢飲,遲下再好D,會試下鈣思寶
雖然佢身體差,但佢真係一個好乖好貼心O既小寶寶
 話說我叔最鍾意話我仔瘦,有次同公公婆婆傾開計,我就話有邊個父母唔想自己仔女健健康康得架,有邊個唔想個仔肥肥白白....佢痾到咁....我可以點
講下講下 ...我終於都崩潰喊出黎......我仔一見我喊,即刻過黎攬住我叫媽媽
個下真係好窩心


亦都係個仔喪痾呢段期間...佢自己無那那戒左片,而家除左出街同訓覺會著片外,都唔駛再著片.......
我而家唯有希望係佢係返學前可以搞好脫肛問題....費時到時返學痾條腸出黎嚇親人
 講完唔開心野,講下開心野
豬仔堯終於入到我都最心儀個間學校了!!呢間學校個面試真係好艱巨,長達45分鐘O既車輪式面試
,終於比佢通過左........希望佢會鍾意呢間學校啦~~!
 而家哥哥真係好瘦,有時真係好心痛,細佬已經肥過哥哥好多了


又講下細佬,已經4個月大了......身長68CM,體重應該有18磅了
非常多野講,我估都係似哥哥語言發展快些
同埋似哥哥咁肢體發展緩慢....成4個月都仲唔係好識趴係抬頭同埋未識轉身
而且又係一個極之愛笑O既BB......好似比哥哥更加愛笑
只要比少少表情佢已經笑到咭咭聲
 亦都開始多多表情...真係好得意~~!!!
都係個句...乜都假...身體健康最緊要


16 則留言:

  1. 好可憐呀, 睇到妳的形容我都眼濕濕... 不過依家搵到原因就好, 唔好怪自己啦, 希望好快無哂事, 肥仔返~~
    btw 細佬真係好豬仔, 係咪好食得??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係好可憐呀,而家食野都係以清淡為主,都係想儘量令腸胃恢復得快些
      我都打到好想喊呀><但而家一日一次屎已經KEEP左3星期,好令人振奮呀!!希望繼續好落去

      細佬唔算好食得,但係就好吸收...呢樣應該係似我啦..HAHA...

      刪除
  2. 吾好吾開心啦!希望豬仔快D好番呀!其實個原因係咩呢? 對奶敏感? 我地呢邊可以做D test睇下對邊樣食物敏感,不過吾知HK有無呢? 不過睇落又吾似咁瘦喎....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係對奶敏感啦~
      香港都有得做,其實佢前兩星期已抽左血驗下有乜野缺乏,但就驗唔到食乜會敏感
      但抽一次血佢好痛苦..我唔想佢抽多次血><

      刪除
  3. 希望哥哥快d好番晒,唔駛你地咁擔心!
    对奶敏感,但飲维他奶唔怕(那就好了),点解呢?
    考到心儀幼稚園,恭喜恭喜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係沖個D奶營養高難消化><
      多謝EE

      刪除
  4. 慘慘豬呀!
    仲要一人湊兩件,真係人都癲!
    細佬堯都係高大B呀!O仔5個月大,都係70cm咋。你個件4個月就咁高喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係人都癩....
      細佬叫舜呀..HEHE...68係我自己度O既,前2日去健康院度原來係69CM呀!
      真係一個高大B~

      刪除
  5. 哥哥真係仲瘦過小檬喎。。。不過唔怕,健康就得!細佬食埋哥哥果份

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢~
      我都唔求佢肥仔了,只求佢健康就得~

      刪除
  6. 其實係咩原因成日痾? 要做手術先得? 其實以前D人好細都唔食奶啦, 食其他野都一樣有營養, 你唔駛怪自己, 呢D野都唔係你控制度, BTW, 醫生話可以飲維他奶嗎? 好似好高糖份~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 痾唔駛做手術,而家無飲奶已經好好多啦
      脫肛就可以做,但唔做等佢自己好返更好~

      唔理啦,自己沖個D奶粉仲甜啦~

      刪除
  7. 陰公豬. 聽到都feel到你幾大壓力.
    前排阿仔都枕住發燒同咳, 雖然佢唔洗食藥一兩日內都退到燒, 但我都心力交瘁...
    可以想像到你個心幾唔安樂!
    唔係一定要飲奶啫. 我有個朋友兩個仔都係7個月大開始完全唔飲奶 (佢信飲奶係唔健康既野). 瘦係瘦啲, 但一切發展都正常, 一樣咁精靈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係好大壓力,真係做乜都無心機,又係人前強顏歡笑...做人丫媽唔簡單呀~
      聽到你的例子令我舒服唔少,多謝你先~

      刪除
  8. 陰功豬,聽到心都up埋,依家無哂事嘛?豬仔真係高左又瘦左,但其實肥瘦都唔緊要,最緊要健康!
    小東,不要自責了!你已經好叻,唔好比太大壓力自己,繼續加油 ~

    回覆刪除
  9. 我家謙仔都係好瘦,3歲仔都係30磅查,佢又唔食野,唔緊要啦,最緊要身體健康就無問題啦!
    真係要小心飲食先得呀~

    回覆刪除