2014年6月16日 星期一

學生相


 話咁快哥哥仲有個零月就要開展漫長的讀書生涯啦....................話說之前為左個仔讀書,我地2個化身怪獸家長,狂報十幾間,最後終於入到最最最心儀個間學校.................

 今年...我地可以唔駛咁怪獸啦,入到呢間學校就進可攻、退可守,可以主力考一條龍學校啦~

所以特登同哥哥再去影多次學生相,希望影得靚仔D,加下分(雖然之前有間名校O既家長義工話我仔個樣太靚仔 ...通常老師唔會收呢D樣...頂)但我唔信,我堅信個樣乖巧些,精靈些始終都會著數D O既
今次張相我好滿意呀...呵呵呵....
連相鋪O既老細都狂讚哥哥好靚仔~
希望呢張係LUCKY學生相,哥哥可以順利入到龍校,咁我地打後個十幾年就唔駛再煩啦...





影相同日,係丫B 9歲生日呀~....祝我BB 身健康,長命20歲.....


15 則留言:

  1. 真係好靚仔, 一定會lucky~~~ :)

    回覆刪除
  2. 真係好靚仔,點會唔收呢,呢個世界太多食不到的葡萄了~
    小檬都開始要影喇。。謝謝提醒!
    祝我地又做同學!! yeah~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我真心祝大家又做同學..YEAH~

      刪除
  3. 就憑呢張相, 乜校都入到!
    祝丫b生日快樂! 長命30歲啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE..我都代丫B多謝你~~~我地同喪B鬥長命~~

      刪除
  4. 俾我做老師,唔洗哥哥開聲,都即收啦。靚仔就唔收,傻的嗎?
    加油呀... 我O仔比你們洗兩年... 可以跟住你們去準備,做少D RESEARCH都都... 呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 到時可以同舜B一齊報學校啦..呵呵呵

      刪除
  5. 靚仔到做埋招牌都得啦,點會唔收??

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望承EE貴言,入到心儀幼稚園啦~

      刪除
  6. 豬仔咁靚仔點會唔收呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望承EE貴言,入到心儀幼稚園啦~

      刪除
  7. 個家長應該唔抵得黃山咁靚仔HOHO~~其實而家係咪又要開始補K1 D學校? 實在唔明而家D制度係點AR ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初我都以為佢開玩笑,但後尾佢真係好認真咁講,靚仔通常老師唔鍾意收,你個仔個樣生得太輸蝕啦...
      真係唔知乜道理~
      差不多要開始報啦,我諗9月、10月係高峰期啦~~

      刪除
  8. 實在太靚仔呢 ~ 係呢,哥哥開學一齊順利嗎?你又忙嗎?我呢排忙到嘔......
    小東,在這裡,小高祝你們一家中秋佳節快樂!:D

    回覆刪除