2014年3月24日 星期一

豬仔2歲大了

 上堂O既時候,我O既口頭禪就係 "時光飛逝,日月如梭"
而家O既我,先真真切切咁感受到呢句說話,望住個仔由一舊飯,到而家2歲大識行識走識唱歌
真係不得不慨嘆時間O既流逝.............
一方面想佢快高長大,另一方面又唔想佢大得咁大,做人丫媽真係好矛盾呢~
 講下豬仔而家O既情況先
身高﹕早個幾月細佬去健康院打一個月針時,我胆粗粗咁問姑娘可否幫我大仔度埋身高,個姑娘又肯喎,結果度出黎係90CM鬆D....
體重﹕26-27 LBS到,真係又高又瘦成個MODEL咁...個個見到佢都話佢太瘦,唉..我都唔想..你估做丫媽唔想見到個仔大大隻隻咩...至憎D人係度指指點點....
除左佢O既身體狀況,有時都要睇遺傳架,一味指點唔睇實際情況既人真係好討厭

 說話﹕成個大人咁,可以成句句子講...極鍾意模仿大人講野...有時真係哭笑不得
           例如有時砌到舊LEGO,會大叫﹕YEAH...成功左...
係佢把口度講出黎真係超搞笑
有時又會指住我D結婚相大叫話﹕媽媽係個度呀...然後指住我話﹕媽媽係依度呀,一樣呀,靚靚呀"哈哈
TUM得我好開心..好多人都話佢講野有時仲叻過D3歲小朋友
除左講野叻, 唱歌都好叻,識唱好多英文歌...EG abc song,finger family,shape song,if u are happy,仲有好多....有時仲會將trinkle trinkle little star變左rap咁讀出黎...
好鍾意睇youtube學新歌,卡通片唔鍾意睇...只like聽歌....每晚臨訓前除左講故事就係迫我同佢一齊唱歌
學習﹕專注力非常強,鍾意主動學野.....學識左顏色...最近學埋shape...連八邊形既英文都識埋....仲好鍾意睇書認動物
 進食方面﹕唔太鍾意食野,特愛食餅...最近仲迷上食糖(註﹕係公公婆婆同姨姨比佢食,已比我炳左好多次,最近要同佢戒糖)
鍾意食o既可以自己"筆"晒黎食,唔鍾意食o既就扮嘔...或者要聽住歌迫佢食..真係好煩
戒片進度﹕諗住等熱d就同佢戒....痾屎就戒到一半啦...佢痾屎會出聲,但有時唔肯去厠所或者痰罐痾..叫佢去廁所痾...有時佢會講﹕"唔想"....真係吹漲..同埋呢排痾得勁返..又湊埋個細o既...好難次次都做到去廁所痾......可能佢心態上未ready啦....
 豬仔不嬲都係一個好乖好聽指令o既bb/小朋友,但前幾個月開始進入trouble 2階段
尤其係細佬出左世後,雖然佢表面上好似無乜野,但係有時明顯覺得佢係無咁乖
乜都話唔想唔要唔得....試過有次無訓午覺,到晚上痾屎要換片...死都唔肯換,光住下身係度喪喊,係崩潰喪喊..又碌黎碌去...搞到patpat磨損左....搞左成粒鐘先冷靜..........
到第二日沖涼又唔肯起身,到我抱佢起身...死都唔肯起(個幾日就係最凍個幾日)......夾硬抱左佢房準備換衫,又崩潰喪喊...死唔肯著衫...我驚佢凍親所以無奈打左佢2下手掌.....(第一次打佢,我都好心痛)........(就係呢排...要in佢爸爸想佢入個間學校...結果乜都唔肯做..喪喊收場)
我成日覺得佢呢幾日o既失常表現係因為佢壓抑得太耐,不過隨住佢同細佬感情越來越好,呢個幾月都無再好似呢幾次咁有崩潰o既情況出現 ...
又恢復返以前咁乖咁聽話...^_^(好彩重點想入的學校係呢排先in啫..嘿嘿....媽媽對佢o既表現非常滿意......其中一間要in成9個字..轉3間房都無扭計極合作...就算最尾唔收,我都當收左win左架啦...)

圖為我細佬對孖女
 做左哥哥後.....初初好唔慣我地要抱細佬...而家ok啦...有時有陌生人抱細佬
佢會即刻叫我﹕"媽媽抱舜舜" ..就算訓醒有起床氣時見到我地抱住細佬都唔會喊同呷醋
 呢日仲話要抱舜舜...佢話佢夠力抱喎...笑死
希望佢2兄弟能夠相親相愛啦


 襯佢2歲生日前一日,幫佢剪個靚髮..嘿嘿
 而家同佢影相真係好難...成日郁黎郁去,有時會扮合作影幾張,但係好快就會自己走開話﹕"ok啦"..就唔影...勁有主見.....
 而家佢o既最愛就係我.......極度痴我..訓覺要我陪,起身只會揾我...以前個個都肯錫,而家只肯錫我一個...問佢錫邊個,佢只會答﹕錫媽媽....

教學生就教得多,教仔都係第一次,仲係磨合同學習o既時間....哥哥而家已經進入左一個肯聽道理o既時間....總結﹕我會繼續努力


下篇blog如果有時間我會打埋豬仔生日當日點慶祝..嘿嘿...不過唔知幾耐呢

19 則留言:

  1. Happy birthday 豬仔,話咁快就兩歲啦! 高同瘦都無所謂,最緊要健康!咁痴你,你真係有排都唔得閒呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀~
      係架,高瘦無所謂呀,最緊要健康!!不過豬仔出世到而家腸胃都無好過
      我真係好愁

      刪除
  2. 時間真係過得好快. 豬仔講野好叻呀!
    我覺得terrible two其實都唔係話好terrible, 不過係喪喊既機會大啲咁解...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都好同意
      比多D時間佢地其實好快無乜事

      刪除
  3. 豬仔生日快樂, 要健康聽話, 生多d肉, 唔好令媽媽worry呀

    細佬同豬仔係咪都似似地? 都係大眼仔, 好可愛, 見到豬仔都好鍚佢呀~~ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒呀~~
      係呀,都幾似,尤其係訓覺個樣,超似

      刪除
  4. so sweet, 漸入佳境, 會愈來愈舒服架啦, 我99日日都俾阿仔食糖, 都唔知點算好~~~其實黃山都唔算好UN, 我仔都係90CM左右, 30LBS唔知有無, 都係重黃山少少JAR~~

    回覆刪除
    回覆
    1. D糖係你地買定你99買黎比大川食?
      叫你老公出聲同你99講啫~
      但係大川個肥肚腩好吸引喎~

      刪除
  5. 補祝豬仔兩歲快樂!聽教聽話!同细佬相親相愛!
    見到豬仔越来越有做大佬風範,錫细佬又保護细佬,真係好!
    豬仔真係又乖又叻!
    一仔都有26-27磅,但得84cm高,其实得50%缐,但望似有d肥。
    豬仔個新髮型斯文又靚仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝姨姨~
      但係豬仔腸胃真係好差,成日都一日痾幾次,真係唔知點幫佢增肥囉..唉

      刪除
    2. 有無試飲ILLUMA依隻奶粉?網上好多媽媽都赞它可改善腸胃及增肥呀!

      刪除
    3. http://littlekbigworld.blogspot.hk/2014/04/illuma.html?m=1

      刪除
    4. 但佢連豆奶都唔得喎...奶粉得唔得架?><

      刪除
    5. 可以試下打去供应商問下,豬仔咁既情況可食佢地依款奶粉嗎?如果可以,請佢地寄幾包試飲裝给你!?

      刪除
  6. 我個仔都係勁黐我!我真係一分鐘自己時間都冇(打呢個msg時佢又叫我同佢玩喇!)
    ..個個見到佢都話佢太瘦,唉..我都唔想..你估做丫媽唔想見到個仔大大隻隻咩 <==係啦,佢唔肯食係咪監佢食吖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地個仔係我地O既前世情人..嘻嘻

      刪除
  7. 真係日月如梭,睇住豬仔d相都覺得佢大得好快,話咁快媽媽已為哥哥添個弟弟,一家四口,幸福無比!
    小東,為何你先左兩位小寶寶都keep到咁瘦既?修身修得好快,定係無咩肥過?好羨慕 ~ 小高真係要積極d至得。

    回覆刪除
  8. 講得無錯,光陰似箭, 做左阿媽之後呢個感慨真係大好多!
    轉眼間,我家O仔已4個月大了!

    回覆刪除
  9. 豬仔生日快樂!
    豬仔錫唔銻細佬呀?

    回覆刪除