2014年1月23日 星期四

細佬出左世啦@39週6

 左望右望,細佬終於係1月16..即係媽媽陀住佢O既39週6個日出左世啦
話說38週開始已經不斷宮縮,去檢查姑娘又話BB頭仔低,個人又勁攰...咁我就一直以為BB可能38週幾就出世
點知左盼右盼,BB都係唔肯出黎...晒晒我D假..
等到個人都灰晒
直到39週5個晚...其實都係無乜大動靜..我真係好驚會過期居留........
好彩..個晚暗完哥哥訓覺...凌晨一點半...下面突然有PAT野流出黎
我以為係見紅...點知去廁所一睇..原來係穿水.......即刻安頓好哥哥
就同爸爸去左醫院...
1點9上到產房證實係穿水..但未痛未開度數..所以送返我去候產房
3點駁埋機...醫生黎到..話比我揀..一係等佢自己痛..一係一朝送我去產房催生
我梗係選擇後者啦, 如是者等左成晚..都係無動靜..D水都係遂D逐D滲出黎
中間我一D都訓唔著..一黎丫B壓住我膀胱..成晚不斷痾尿..二黎好緊張...好快又要經歷十級痛
等到8點幾...終於都上產房啦...QE O既產房真係不得了...好大...自己獨立一間
仲有電視睇......仲記得個朝係做緊特首答問大會=.=
而且老公可以一直陪住係身邊TIM.....
好啦.....9點幾醫生黎到幫我再人工穿水就正式落藥催生啦
無幾耐就開始小痛...大約4-5分鐘一次......到10點幾個痛勁左...但未想痾....姑娘黎CHECK都
話子宮頸未開...我都仲識係咁問姑娘可以有咩方法止痛
姑娘就係咁問我做唔做無痛或者打止痛針....
但我有預感我會好快生..所以一直都只係聞氣就算
過多陣..我就開始想痾啦.....個陣應該係11點左右...姑娘黎CHECK....原來一開已4度
我係咁話想痾...呢個時候都係3分鐘痛一次,每痛一次..我就越想痾......痛多幾次,
我真係頂唔順..姑娘再CHECK...已經一跳跳到8度..但都唔比我痾
嘩,就係呢幾個字唔比我痾真係令我生不如死...真係痛過第一胎架.......
過多大約十分鐘左右....我真係痛到頂唔順啦......姑娘終於比我痾
但係痾左幾次都痾唔出(第一胎我痾左1下就搞掂).....
姑娘最終話幫幫我...要剪=.=+(第一胎我無剪).......結果一剪...佢仲要按落剪個位...
個下劇痛.....痛不欲生...佢仲要我大力推....結果一推..11點半..BB就出左黎了
一磅..真係不得了...成8磅1......唔怪得我痾唔出啦..HAHA
但我成個孕期只係重左23 磅.....又唔係好食到野....到生之前個日都仲痾緊...真係估唔到細佬
竟然咁重磅...
就係咁....入左產房只係2個鐘...由開度數到生都只係半個鐘O既事....細佬就出世了..好彩無打針同做無痛啫.....雖然時間好短..但我覺得個痛真係好劇烈...生仔呢家野真係唔好再搞我了
老公仲話我谷仔谷到成塊面D微絲血管爆晒.....

細佬啱啱出世個樣...勁醜樣...HAHA..爸爸仲話點解細佬個樣咁 "岩杉"
我就話佢個樣有D似今屆視后囉..HAHAHHA


不過收左水之後..佢個樣已經同以前哥哥個樣越來越似啦...咁我都放心D...HAHA 
上圖係哥哥..下圖係細佬...其實都好似










22 則留言:

  1. 再一次恭喜晒呀!
    睇相都睇得出係肥仔一名! 仲表情多多喎.
    你咁辛苦, 就獎你好好休息, 寫多啲blog啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA...我真係懶得好緊要呢~
      BTW..多謝晒~!!

      刪除
  2. 恭喜恭喜晒﹗祝福細佬健康快樂成長, 媽媽快快復原啊﹗

    回覆刪除
  3. 好勁, 你仲有時間打BLOG, 我記得我係醫院穿水, D水好似洪流咁, 如果係屋企我都唔知點算=..= QE真係幾好WOW, 未生得都可以老公陪, 同埋你次次生都係一開就勁快開幾度, 你咁易生, 應該生多個:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 生仔咪搞...湊仲辛苦呀><驚驚啦
      留比你生啦..HAHA

      刪除
  4. 恭喜母子平安!
    8磅1,好易湊,押唔押韻呢!
    祝弟弟快高長大!聰阴伶俐^o^
    兩兄弟真係好似样!
    無打止痛針,好勁!之后傷口有痛吗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝一仔媽呀!!!
      因為姑娘話如果打左針2個鐘內出世BB要打解藥嘛..我驚呀..所以唔打
      我生完五六日個傷口已經唔痛啦..可能佢只係剪好少

      刪除
  5. Congrats again! 細佬都好錫媽媽呀, 乖乖出世, 努力坐好月啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀!!
      我而家等緊放監O既日子啦..HEHE

      刪除
  6. 恭喜晒呀..細佬好鍚媽媽, 咁快就出左世, 仲咁重手添, 應該好好湊啦!!
    祝細佬快高長大~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀~我都祝你順順利利生妹妹呀!@@!

      刪除
  7. 好叻呀。。。BB好重磅呀!!你好好休息喇!
    痛過第一個?? 好驚!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為太快啦..每一下都劇想痾屎咁..所以個痛係劇烈D...
      唔駛緊張...過左就OK架啦
      我已經唔記得點痛LU~..

      刪除
  8. 8磅有多,順產真係叻呀。
    我懷孕共重28磅,O仔重9磅7,好彩的一早選擇開刀。
    如果唔係都唔知點生。

    回覆刪除
  9. BB 好可愛呀!好似哥哥呢!

    回覆刪除
  10. 遲來的馬年快樂+恭喜哂啊!!!
    細佬好似哥哥, 一定係靚仔, 仲有媽媽好叻叻, 咁slim都生到重磅b, 好好坐月好好休息啦~~ ^3^

    回覆刪除
  11. 小東小東,真替你們一家歡喜!恭喜恭喜 ~
    計我話,細佬好快似足哥哥咁,係萬人迷,分分鐘......靚仔過哥哥!:D
    小東,小高祝你合家身體健康、如意吉祥、一本萬利、馬到功成!恭喜發財 ~

    回覆刪除
  12. 恭喜恭喜
    好勁呀,8勁幾, 你好叻!
    好好坐月休息下啦!

    回覆刪除
  13. 終於俾我搵番你個blog~
    恭喜細佬黎到呢個地球呀~又多個靚仔面世喇~yeah~

    回覆刪除
  14. HELLO 小東! 原來我連edd都同你同一日架!

    回覆刪除
    回覆
    1. HI HEHE,你搵到我個BLOG啦!!
      不過我好懶,好少打..HAHA

      刪除