2014年1月1日 星期三

舜B@38週

唔經唔覺黎到懷孕最最後期了....過埋今日,聽日就38WKS了...前2星期照完黎..BB都已經有6磅2...醫生話BB出世會同丫哥差不多重呀~~
我都返埋今日工就正式放產假..嗚嗚....放左成十日假..今日突然要返一日工真係好唔開心
希望BB乖乖地,呢星期或者下星期好出黎啦,最好快快手出黎,唔駛丫媽陣痛咁耐啦
丫媽陀你真係好辛苦架..........陀到今朝都仲嘔緊架...比D舒服日子我過啦....

今胎重了20磅左右....暫時比上胎重少幾磅..希望生完快快瘦返..我要做返潮媽索媽...我已經買定好多衫比自己坐完月著架啦..呵呵呵


















對比返上次37週影O既相,今次個胎明顯突好多呀,但係吋數其實差不多,因為個胎向晒前面,今次個肚真係好 "仔",D師奶一睇就知我係陀仔啦......ANYWAY...雖然今次係最後一次懷孕,但係我都無影到大肚相....一黎好攰無乜心機,二黎老公唔想影....咁就算啦...
自己影下相都可以啫...

請大家祝福我今次可以極速生仔啦....HAHAHA

5 則留言:

  1. wa~咁快已經38w,祝你極速生舜B出嚟! :D

    回覆刪除
  2. happy new year! 我都祝你極速生b啦!
    既然買定好多衫比自己坐完月著, 一定好快變番潮媽靚媽!

    回覆刪除
  3. 新年快樂!加油呀,期待你嘅BB,希望會快手出世!

    回覆刪除
  4. 加油呀, 打破上次紀錄, 等你好消息:)

    回覆刪除
  5. 嘩,咁快?好好好,等你好消息。
    小東, 係咪開始放假啦?祝一切順利 ~

    回覆刪除