2013年10月23日 星期三

舜B@28WEEKS

原來不知不覺間已經陀左28週了,即已進入懷孕後期了
距離預產期3個月都無,希望呢2個幾月快快過去,BB健康足月出世
我成日覺得自己牛高馬大,點解我陀B陀得特別辛苦
上胎由6週嘔到32週
今胎由7週嘔到而家28週仲嘔緊.....唉,真係好痛苦
但上胎嘔4個月都已有好好胃口食野(不過邊食邊嘔啫)
今胎一到晚上就唔想食飯,只想食生果,真係對食野無乜興趣...尤其係飯,見到都想嘔
只能晚晚叫我媽煮面比我食......有時食左難消化O既野,仲會頂住個胃頂到上心口
成晚都會唔舒服....
上星期明明已經有幾時無嘔
今個星期朝飲奶同食包就會開始氣喘同頭暈,跟住就要大嘔特嘔先無事
bb呀bb...點解你唔比媽媽食野儲肥你呢?

正因為咁,10月中檢查時,醫生話舜b只排43.......
而我亦比上胎同時期重少左.....上胎28週已重左差不多20磅,而家28週就重左13.5磅......
人地話懷孕中期係蜜月期,究竟我幾時有蜜月期呀???
我d同事都仲好奇怪點解我成日唔舒服.........因為佢地陀的時候個個都無乜野..
所以生埋呢個死都唔會再生第3個啦..haha

其實自從有左b開始,我已開始驚緊生產時o既痛
有時會突然醒起下面爆時o既痛(我無剪,係自然爆)
有時又會諗起大痛o既痛(雖然我由開度數到生左只係用左1個鐘,所謂的大痛都只係痛左幾個字),但都好有陰影...
希望今次又係陀得辛苦,但生得舒服啦.....如果今次可以半個鐘搞掂就好啦


呢張相係上星期27週時影o既.......吋數係36吋(今週無乜進展,依舊36吋)
但d未生過o既同事就極度誇張咁話﹕嘩...好大呀...真係好大呀...........
其實我無乜所謂..但係我真係覺得我個肚其實真係唔算大,只係上胎陀得較低,似肚腩多d
今胎陀得較高,個肚圓d望落先好似大d,吋數黎講,上胎呢個時候已38吋啦
再加埋我健o碩既身型.........36吋真係好細.......我見媽媽會個d好多都過40吋了
生過既又話我個肚太細...其實都幾煩.....肚大肚細有乜問題......BB健康咪得囉
搭地鐵只得一次一個叔叔讓比我之嘛

17 則留言:

  1. 一個鐘就生到,好快呀!
    有無試过食冬薑幫助止呕呀?胃唔舒服時,食下都可以。
    细细粒含係口里面。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上胎係呀,可能同我高大&成日行有關卦~

      刪除
  2. 你都仲好瘦,好羨慕!
    我已經肥左成30磅,要節食啦!
    大家加油!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,真係唔係瘦
      我有D8婆同事已經指住我塊面黎
      話我塊面漲左好多....(其實我唔明有乜好笑,佢又唔係未大過肚,肥係好正常囉..SHIT)

      刪除
  3. 你真係重左好少, 生完唔駛減啦~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定唔可以唔減啦
      我要減返去結婚個時咁瘦..HAHA
      我打算揾營養C減

      刪除
  4. 28週仲嘔緊又慘啲...
    不過你仲好瘦, 尤其對腳!
    我果時日日搭地鐵都無乜人讓位架...自己搵個少人位置挨下就算.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好慘情,今日又係成份早餐嘔晒出黎...
      可能只係我上面太肥,先影到對腳瘦咋..HAHAHA

      係喎....但我同事話佢陀...有幾十次讓座經驗囉..係咪我個樣太惡,同太健碩,D人覺得我唔駛讓?

      刪除
  5. 你無見到我個肚,大到呢.....
    不過,我陀咁耐,又無咩唔舒服呀。
    不過踏入了35週,真係開始好辛苦。行步路都覺得困難。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以我個肚其實真係唔大呀,我D同事超誇張
      我而家30週都仲係37吋咋
      BTW..見你FB話恥骨痛,而家好D未呀?
      我都開始痛了...記得上胎都係28週開始痛...真係好痛苦

      刪除
    2. 宜家恥骨唔痛,但開始腰緊緊咁囉

      刪除
  6. 好耐無到你既blog,你預產期係幾時呀?
    唔緊要啦,最緊要bb健康就ok,唔洗理肚大肚細呀!
    而家,好食野頂住頂住個胃!
    係呀,我都好驚再一次陣痛...真大獲呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我1月17呀
      係呀,我都係咁講呀,健康就OK
      你好快啦...記得SHARE呀,我好想知第二胎究竟會快幾多!!

      刪除
  7. 由7週嘔到28週真係好慘,不過好快舜B又就嚟出世
    其實個肚大唔大都無乜所謂,最重要都係健健康康 :)

    回覆刪除
  8. 小東,最近凍左好多,多保重!等你好消息!^^

    回覆刪除
  9. 一次過追返好多篇blog, 妳真係陀得好slim好瘦囉, 坐埋月一定好快瘦返哂~~~

    回覆刪除