2013年10月16日 星期三

19個月雜記


請原諒大肚媽媽的懶隋...唯有打下月記啦..HAHAHA
豬仔又大一個月了,仲有唔到3個月,佢就榮升做哥哥啦..
希望溫馴的豬仔唔會呷細佬醋啦...
最近佢會主動走埋我個肚度,叫弟弟...然後SAY HI...再一野咀落黎
SO SWEET!!!!!!!!!


 最近豬仔哥哥好似白返DD喎...雖然手手腳腳都仲係好黑-.-

玩無可玩,成日拎爸爸心愛的模型車玩~~

我地終於去左政府的PLAYROOM玩啦,紅磡個PLAYROOM好細呀
不過小朋友都玩得好開心..呢日就同左細佢9日O既表弟玩啦
但其它大個的小朋友好粗魯,明明見到有BB係呢邊,仲特登推D野過黎想撞BB咁
 我表哥好柔咁叫佢地睇住,係無用架囉
呢個時侯我又老師上身,好惡咁叫佢地唔可以咁,明明見到有小朋友仲特登推野過黎撞!!!
之後佢地就彈左去另一邊度繼續大吼大叫咁玩,OK啦...唔關我事,唔好咁無家教特登撞我個仔就得!!!!佢地D父母完全唔理!!!!!
 2個小朋友一齊玩好開心....我仔做D乜,表弟就跟住做D乜..好搞笑
 爸爸訓係度,2個B又跟住訓係度,玩得不亦樂乎
 表哥去左遠處坐,表弟又忠心跟隨...HAHA
 10月14放假..我地居然好天真地以為一早仆入去迪士尼應該會無乜人...
SO NAIVE~!!!!!!
多人到嘔...我地真係好夠薑
呢隻衰豬,晨早又叫住話叫麥當勞,點知去左老麥又乜都唔食
搞到係迪士呢勁餓....
野食都未黎,佢已急不及待將無野O既匙放入口扮食野
最後玩左半日就走啦....

平日下午,豬仔午睡完,婆婆又會推佢去紅磡再去尖東,(婆婆想KEEP FIT)
而姨婆又會推表弟去一齊玩...佢地已經好習慣對方的存在
不過溫馴的豬仔成日都比表弟蝦><......成日搶佢玩具
仔呀仔呀...有時適當的強悍都係必須架~~~

15 則留言:

  1. 真係太天真太naive. 紅日點會少人呀! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉...真係唔知個日我地痴左邊條筋...HAHA

      刪除
    2. 14/10好日,梗係多人啦 ..wakaka

      刪除
    3. HAHA...我以為紅咭入得應該唔會太多人卦
      其實我真係痴左線

      刪除
  2. 我相信黃生唔會呷細佬醋, 你可以煩少一樣野hoho

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望啦
      但其實佢有時都好醋意...EG唔比爸爸掂我
      唔比我抱佢表弟...唔知對住親生細佬又會點呢?

      刪除
  3. 大個左好多呀!
    你幾時due呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友真係大得好快呀~!!!!!
      我1月中呀,你係咪12月中呀?

      刪除
    2. 11月尾呀.....好緊張!

      刪除
    3. WOW...真係好快呀~~~
      我都緊張埋一份呀!!

      刪除
  4. 哥哥so sweet....手長腳長好又靚仔好小生feel!!
    紅日去迪士尼你真係嘅薑喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAH....小檬都一樣咁SWEET啫^^
      係喎....一去到見到咁多人排隊已經即刻感覺不適...HAHAHAHA

      刪除
  5. 你仔仔好靚仔呀!第一次探訪 ^-^

    回覆刪除
  6. first time to visit here, nice to meet 豬仔哥哥, 好靚仔

    回覆刪除
  7. 無見一排,豬仔依然咁靚仔!!
    自從有自由行之後,迪士尼都無少人過 :(

    回覆刪除