2014年9月25日 星期四

減肥大作戰

呢張係減左十磅當日影O既
記得係以前YBLOG年代我都打過自己減肥O既血淚史....想當年減得最成功就係結婚個時啦~~
節食加打泰拳.......5呎9高...得個5X KG......真係人人見到都話我係模特兒身型....
可惜...隨住結完婚...打算生BB而無刻意再控制飲食...再加有次操拳操得太勁傷左條腰(到而家仲係成日腰痛)
就係咁..體重節節上升廿磅>.<....之後有左丫大.....重左23.5磅....生完刻意減少少
輕返27磅....但同結婚當日比...都係重左16LBS
到有左細細... ..生完...都係減唔返有細細前的重量...
反正都打算收肚皮..湊2個又無時間做運動...今次我去左見營養師減肥......
短短三十幾日咋......已減左12磅....仲爭8磅就返返去結婚個日O既體重啦
真係好開心呀~~!!!
雖然有時覺得好辛苦.....
不過見到自己有返條鎖骨...真係值得架...




20 則留言:

  1. 索呀~
    哇,快啲比資料嚟啦,我又要鎖骨呀!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 米施洛咋~~
      如果有需要可以用我電話..有折

      刪除
  2. model 呀!
    我點減都無鎖骨, 所以唔洗減! yeah!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係唔駛減都咁瘦...
      唔似我呢D....要極辛苦先瘦到

      刪除
  3. 勁索model靚媽~
    點睇都唔似生左2個~激讚!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝靚媽...
      但你唔駛減咁咁瘦喎...真係羡慕死我

      刪除
  4. 快d 比 tips 我地啦!!!!!
    有無鎖都無所謂,最緊要瘦!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食得勁清淡就得啦~
      餐餐只可落少少少少少鹽

      刪除
  5. 其實妳真係唔減已經好標準, 減左更加羨慕c人啦~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未成功架...仲有8磅先叫標準咋~

      刪除
  6. 好鬼勁, 要有你咁既決心先做到:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁係因為我肚皮已收,所以先咁有決心..HEHE

      刪除
  7. 小東小東,其實你已經夠索,名副其實係一名靚媽!
    小高真係好好好羨慕,尤其你已經生左兩個可愛bb都keep住咁索!唉......我呢 ~ 未生都咁肥。
    講起都覺得唔知點好......好懷念結婚的我!=.="
    講起鎖骨,曾幾何時我都覺得自己鎖骨好美,引以自豪...但隨著婚後逐漸消失......
    婚後的小高已經無運動、無節食....肥左30磅 ><,真係講出來都嚇親人。
    我都好想學你下定決心修修身,但實在太懶!:P 家下只係一星期跳2-3次舞,叫做郁動下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高..唔駛羡慕,等你完成大業先慢慢減呀~~

      刪除
  8. 勁呀! 會做運動的媽媽! d時間都唔知可以點jit出黎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 做運動已經係威豐年代O既事啦
      而家湊2個無可能了....只可JIT少少少少時間見下營養師咋..嗚~
      ><

      刪除
  9. 你好勁呀!!!!30日有12磅~~~~~~~~~~~~~我唔食野都落唔到呢個磅數呀~~~~~~~~~>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係見你減得咁成功我先JOIN營養師咋

      刪除
    2. 但我要做運動, 點解你唔駛做都咁勁...............!!!!

      刪除
  10. 小東,新年快樂喔 ~ 小高在此祝你們一家新年進步、身體健康!有更豐盛的一年 ~

    回覆刪除